Skor?

Lördag den 28/3-09

Hallå, visst är det härligt väder ute? Eller det beror väl på vars man bor men här i skellefteå är det verkligen toppen väder. Jag har legat ute och solat i ca. en timma så jag hoppas att jag får lite färg iallafall, men jag lär väl inte få det..som vanligt. Är alltid så svårt för mig att få ett första lager, sedan blir jag brun så fort jag går ut i solen(ungefär..). Haha men det är inte bråttom, det är fortfarande mars så.

Var in till stan idag tidigt på morgonen, skulle kolla om ett par nya skor. Jag som adrig köper skor, är jag konstig som tycker att det är tråkigt? Visst det finns massor med fina skor men helt ärligt är det dyrt, tråkigt och jobbigt att prova/köpa skor. Jaja, jag hittade mig ett par iallafall. Har inte hunnit ta något kort på dom än så det kommer nog in senare :)

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback