Spa

Ursch vilken härlig kväll det här har varit. Började med att jag och mamma skulle hitta en skinnjacka, det hittade vi också! Lägger in en bild på den sedan. Hur som helst blev jag glad över det. Vid tjugo över fem gick jag mot dallas där alla andra i laget var. Vi tog plats i den nästan proppfulla dallaslokalen. Åt våran goda mat, pratade och gick sedan vidare till Aqua Spa. Vi delade in oss i två grupper(eftersom vi är så många). Våran grupp började med att bada bubbelpool eller nått(A) Hehe det var kul, bytte sedan om och bytte med den andra gruppen. Där hade dom gjort ansiktsmasker på varandra. SÅ då fick vi med ggöra det naturligtvis. Var kul det med ,haha. En underbar kväll med ett underbart lag, inkluderar då dom två nya som har börjat. Riktigt trevliga tjejer! :)

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback