äckligt säger jag, ÄCKLIGT!

Söndag den 31/5-09

Vill först tacka alla som hade kommenterat! Jag blir verkligen jätteglad då så många kommenterar. Fortsätt gärna så! :)

Idag är det äckligt varmt ute, alltså verkligen ÄCKLIGT varmt! Jag brukar vanligtvis inte klaga på värmen, men det här är verkligen för mycket! Det ska inte gå så fort från att vara 15 grade plus ute till det dubbla, och lite till. Den hägsta värmen här har varit 35 grader!!! I SKUGGAN! I solen är det mer än 40, har skellefteå blivit det nya landet med värmerekord kanske? Hur som helst ska jga inte vara allt för mycket ute i solen eftersom vi har DM-match ikväll. Inte roligt om man skulle få vätskebrist då..=/

Hoppas ni får en fin dag!

Küsse

Kommentarer
Postat av: mika

inte för att skellefteå är ett land men:]

2009-05-31 @ 17:12:30
URL: http://mikapetterssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback