deppppppppppaaaaaaaa

NU är jag bara depp, depp på allt och alla. Okej ingen har gjort något, men matchen idag gick skit, som alla andra då kanske? Aja, försök att vara lite positiv nu.

Gjorde en ny header nyss till Linnéa, gjorde dock bara headern då. Tur att hon blev nöjd :) Nä nu ska jag lägga mig och läsa ut den 3:e twilight boken, jag kan inte hålla mig längre. Hade planerat att läsa den EFTER andra filmen hade gått på bio, men hur gick det med det löftet? Inte så bra kanske? :]

Hade föressten 30 unika besökare idag, roligt, roligt, ROLIGT! :)
Küsse

Kommentarer
Postat av: mika

haha nämen:]

2009-06-01 @ 12:44:28
URL: http://mikapetterssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback