Massor med nationella prov..

Fredag den 8/5-09

Så då var denna skolvecka över. Känns verkligen råskönt! Snart är det sommar, äntligen.

Dagen idag har varit riktigt rolig, eller ja inte sådär onormalt  kul. Men så kul det brukar vara att vara på skolan(bara jag som tycker skolan är något så rolig? Iaf människorna där..). Fick först tillbaka våra nationella prov i matte som jag fick nästan full pott på samt MVG kvalité, samma som jag fick på förra som vi fick tillbaka i onsdags(?). Hur osm helst blev jag riktigt glad över det. Hade sedan NO redovisning om Skelleftesjukan, gick också riktigt bra. Så dagen började som sagt bra. Sedan rullade resten utav dagen på, började med muntliga nationella i engelska, hann dock inte klart med det. Efter det var det musikprovet, tror jag spikade det. Gick verkligen riktigt bra! :)

Känns som att dagen började riktigt bra, blir nog lika bra ikväll då jag ska vara med Linnea. Kanske kommer fler folk, får se :)


sudda, sudda, sudda bort din sura min.

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback