Sång

Torsdag den 28/5-09

Idag hade vi en argumenterande uppsats vi skulle skriva, tror och tycker att det gick riktigt bra. Nästan lite som so, att reflektera osv. Visserligen gillar jag det inte, men det är ju inte så svårt så.. Sedan hade jag min sista sånglektion idag också. Var riktigt sorgligt eftersom vi inte vet om vi får ha hon nästa år. Hon har ju alltid funnits i ens liv.. Blev ett sorgligt hejdå.., men vi skulle hålla kontakten på något sätt iallafall. Okej det här låter väldigt konstigt, men hon står en så pass nära så..

Ikväll blir det ingen träning, vilket är väldigt skönt. Min kropp är helt död. Mitt knä är uppsvullet, mina höfter ömmar, magen och ryggen värker. Vilket är ganska skönt, för då vet man att man har tränat väl...

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback