Uppspräckt läpp

Fredag den 15/5-09

Så då var den skolcupen klar. Gick nog inte alls så som vi hade tänkt oss, vi kom sist..kul? Nja jag skulle inte tro det. Vi spelade tre matcher och vann en utav dom, med 1-0... Inte nog med det, jag blev sparkad i ansiktet så att läppen blev uppspräckt, INTE trevligt. Mina målvaktshandskar är blodiga och jag har en fin fläskläpp mitt i ansikte(munnen är ju typ där). Det enda LILLA posotiva med det var att den som sparkade mig sa förlåt. Den som rev upp minn ben däremot sa inte det.. Har tagit en bild på läppen, ni kanske inte vill se så jag lägger inte ut den heller.

Ikväll vet jag inte alls vad som händer, kanske tar det lugnt, kanske far till någon. We'll see.

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback