väldigt smärtande..

Onsdag den 13/5-09

Dagarna bara rusar iväg nu, vilket faktiskt inte känns allt för bra. Jag är nog den enda som tycker så..vilket jag inte heller bryr mig om. Jag har insett att man kommer att sakna mer än man faktiskt anar, att sådnt som bara finns där, inte kommer att finnas där längre. Som mina sånglektioner, min sånglärare Rose-Marie, gahh vad jag kommer att sakna henne! Har haft hon sedan 3:an och nu upp till 9:an, det är hon som har fått mig att utvecklas och nu kommer det bara att försvinna. Visst jag ska fortsätta sjunga på gymnasiet, men det kanske inte ens blir med hon. Vad ska jag ta mig till? Hon vet alla mina svagheter, alla mina styrkor, hon känner mig från topp till tå. Hon har alltid funnits där för en och stöttat en, oavsett vad det har handlat om. Är det bara jag som har en sådan relation med min sånglärare? Jag hoppas innerligt att jag får ha kvar hon tre år till, jag hoppas verkligen det!

Konserterna idag gick väldigt bra, trodde att det skulle gå sämre, men som sagt så gick det bra. Kan inte säga att jag är 100% nöjd med insatsen, men allt kan inte vara perfekt eller hur?

Nu blir det att plugga engelska, stenhårt!

Küsse

Kommentarer
Postat av: Anonym

jättefin blogg:)

2009-05-14 @ 07:53:03
URL: http://linneaasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback