Varför?

Jag klarar verkligen inte utav barn som har det dåligt. Barn som bär på en sjukdom dom knappt vet vad den innebär. Så en pojke på stan idag som hade en missbildning och kunde knappt gå. Han var kanske kring 3-4 år. Något utav det sötaste jag sett, men ändå känner jag"varför ska det just hända dom?" Visst, det kan hända vem som helst, men jag blir så extra känslig då det är barn inblandade. Missbildningar föds man ju med så det är ju inget man kan göra något åt. Sjukdomar där emot..ursch..jag blir bara ledsen då jag tänker på det.

Var nyss inne på en blogg. Gjord speciellt åt deras son som dog i cancer. Jag vet inte direkt hur många år han blev, kanske knappt ett halvår? Hur som helst tittade jag på en video som fick mig att störtgråta. Tårarna bara rann ner för kinderna. Jag kan verkligen inte hålla inne tårarna då det gäller små barn som inte vet vad de är som händer med dom. Näe jag vet inte vad jag ska skriva mer, jag blir bara så otroligt ledsen då jag ser sådant. Klicka här om ni vill komma till bloggen.

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback