Baaad

Måndag den 16/11-09

Man blir verkligen glad då man loggar in och ser att det faktiskt ligger fler oaccepterade kommentarer än vanligt. Kul att ni också berömmer min blogg! Det värmer verkligen. Ni är så otroligt fina! :)

Idag har väl dagen..funkat. Hade sovmorgon, vilket behövdes. Sedan gick dagen lagomt snabbt och badet var riktigt roligt idag med. Vi skulle dyka och hämta upp dockor bl.a. Skojj^^

Ikväll blir det att träna inför svenska redovisningen. Det känns riktigt bra nu, men det lär väl vända då man står där uppe I guess..

Küsse

Kommentarer
Postat av: L O V I S A

sv: Vi såg Hair Spray, den var riktigt rolig faktiskt! :D Hihi.

Jag dansar på fritiden, har gjort det sen jag var 4 år (är 13 nu). :)



Gör du något speciellt på fritiden? :D

2009-11-16 @ 17:36:00
URL: http://youwantmeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback