Bad

Torsdag den 12/11-09

Så var det åter igen torsdag. Som ni redan vet har jag haft sång nu på kvällen, därför har jag inte bloggat någonting förräns nu.

Idag på skolan hade vi bad, vilket jag personligen tycker är riktigt roligt. Hade dock väldigt mycket press på mig då jag skulle hinna på tio minuter upp från badet, duscha, byta om och sedan hinna till bussen. Så jag bad min lärare om att få sluta tio minuter tidigare, vilket jag fick. Han berömmde mig för att jag arbetade så bra och hårt både på simningen och på gympan så att jag såklart skulle få sluta tio minuter tidigare. Känner jag lukten av ett MVG kanske? Hur som helst blev jag riktigt glad för orden han sa och därför blev gympan ÄNNU roligare :)

Nu ska jag plugga in i det sista inför kemiprovet. Sedan är det över. För imorgon är det nämligen prov, så då äterstår det bara 6 prov efter det+två muntliga redovisningar på engelska och svenska..



Titta vad jag och mamma tog ut medans vi var i stan? FYRA BILJETTER TILL NEW MOON!!! Nu blir jag ännu mer spännd inför bion. Jag kan knappt vänta!

Küsse

Kommentarer
Postat av: jenny

AH JAG VILL OCKSÅ FARA OCH SE DEN!



sv; ja det tycker jag också, tänk då den tredje:(<3

2009-11-12 @ 19:37:09
URL: http://jennyskoja.blogg.se/
Postat av: Herr Kantarell

OMG OMG OMG OMG NEW MOON! :D



Ja ... enbart caps. Så jävla sugen är jag -_-''

2009-11-12 @ 20:27:31
Postat av: Quik

Twilight filmen/filmerna kan ta sig i dasen.. så otroligt värdelösa =P Böckerna e <3 though

2009-11-16 @ 18:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback