Både negativt och positivt

Torsdag den 5/11-09

Jag börjar detta inlägg med att berömma er läsare. Eller kanske inte berömma, mer tacka er. Ja det lät bättre. Det är massor som har kikat in på min blogg idag, utan att jag har uppdaterat. Vilket är kul att se :) Folk verkar hitta någonting intressant med denna blogg alltså! Fortsätt att kika in och som jag har sagt tidigare. Ni vågar att kommentera också. Det är absolut inte det jag är ute efter såklart. Skulle dock vara kul att höra era åsikter samt veta om jag skulle kunna skriva om någonting annat som kan göra bloggen bättre :)

Jag ursäktar mig också för den dåliga uppdateringen. Idag har vi, som alltid, en lång dag och sedan ska jag hinna och sjunga också. Så jag hinner inte in för att uppdatera den.

Idag hade vi, som jag har skrivit förut, engelskaprov. Det gick faktiskt ovanligt bra! Grammatiken gick super vilket orden också gjorde. Känner att betyget kan bli riktigt bra :)

Då till det negativa med denna dag. Skolkatalogen har kommit. Visserligen älskar jag den, av hela mitt hjärta!<3 Men..så finns det såklart en bild på mig i denna underbara skapelse. Årets bild på mig blev helt..ja..ord kan inte förklara. En bild säger mer än tusen ord brukar man säga. Så är det.. Aja, den bilden ska bara representera mig i ETT ÅR! Heh..

Nu ska jag göra klar matteläxan, eller fixa till lite slarv.

Küsse

Kommentarer
Postat av: Jennifer

sv:

Jadu det tycker jag inte att du ska ;)

2009-11-05 @ 21:53:44
URL: http://jenniiferaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback