Av honung blir man stor och stark.

Nu har jag pluggat på biologin. Kan den inte fullt ut, så imorgon blir det att plugga järnet! Känns ändå som att det kommer att bli ganska enkelt, bara några svåra ord som Abiotiska, Biotiska och Cellandning. Detta är bara några få ord utav alla vi har. Kanske kring 20-30 stycken? Aja, det ska nog gå vägen det med!

Drack även te med honung ikväll medans jag pluggade. Väldigt gott och mysigt var det!



Imorgon har jag dock datakunskapsprov. Visst ska man väl ändå kunna klara det? Man sitter ju framför datorn hela tiden, eller hur? Provet är på Word, ett programm som jag ofta använder. Så detta ska jag nog kirra att få ett högt betyg på! Sedan har jag även gym på gympan, vilket jag tycker är tummen upp för! Funderar på att köpa ett gymkort nu när fotbollen bara är en gång i veckan, men vi får se hur det blir med den saken :)

Efter skolan ska jag möta upp mamma. Då blir det att äta på frasses och efter det en synundersökning(för övningskörningslicens). Hoppas att min syn inte är allt för dålig, heh^^ Efter synundersökningen blir det att fara på sång och SEDAN kan jag komma hem. Blir en fullspäckad dag, men jag ska nog få det att fungera ;)

Hur ska jag avsluta inlägget ikväll då? Börjar alltid med "Nu väntar sängen.." eller "Nu ska jag lägga mig..". Så nu tar vi väl det här:

Ögonlocken orkar nästan inte att hålla sig uppe. Bäst att jag lägger mig!

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback