En hektisk dag

Torsdag den 26/11-09

Nu är man ÄNTLIGEN hemma, nyduschad och fräsch till och med! Sitter här med biologiboken i knäet samtidigt som jag lyssnar på musik och ja, bloggar^^

Skolan idag var ganska skön! Datakunskapsprovet gick riktigt bra! Fick dock smått panik då jag från början inte fattade vad jag skulle göra, så jag gjorde det jag förstod och gick sedan tillbaka. Då hittade jag ALLT jag skulle göra, alla knappar och inställningar man skulle fixa till :) Är helt nöjd över min insats!

Gympan idag var också grymt rolig och intensiv. Hade som sagt gym idag med. Värmde upp med att cykla en liten stund. Sedan sprang jag ca. 15 minuter i snabb hastighet, vilket var skönt! Det är dock mycket härligare att springa ute då man fläktas skönt utav luften, men att springa på band fungerar det med. Kan rekommendera er att inte börja med rodden efter det! Visserligen var benen ganska döda, men jag gjorde ett försök och ja..kunde inte hålla på särskillt länge innan mina ben fick mjölksyra. Så då blev det mer styrka.

Synundersökningen gick också super! Hade en väldigt bra syn, så att köra bil skulle inte bli några problem ;D Sången gick bra den med, kunde dock inte ta i allt vad jag kunde p.g.a min hals. Fick anstränga mig riktigt regält. Så min hals är smått död nu. Det får jag leva med :)

NU, biologin!

Küsse

Kommentarer
Postat av: L O V I S A

sv: Min kompis sa också det, jag själv har inte läst böckerna än. :) Men jag ska absolut göra det, alla säger ju att dom är så bra! :D

2009-11-26 @ 21:19:04
URL: http://youwantmeh.blogg.se/
Postat av: jenny

MADDE du kommer bli stolt över mig, jag ska se New moon imorgon, om det finns kvar några biljetter:]<3

2009-11-26 @ 22:05:20
URL: http://jennyskoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback