En skyltsöndag utan snö?!

Jag har inte orkat göra någonting ikväll. Min kropp har värkt mer än någonsin på väldigt längre. Trodde efter middagen att värken hade gått om, men inte hade den det inte! Kan knappt stå upp utan att benen värker. Jag hoppas verkligen att det går över till imorgon. Då ska jag tvinga mig in till stan, vare sig jag har feber eller inte. Visserligen är skyldsöndagen inte den samma som förut då det faktiskt var SNÖ, men vi får skylla oss själva som sakta men säkert förstör världen som håller oss vid liv.

Nu hade jag tänkt se på en film innan jag lägger mig. Vi får se om, eller ja ni, får se om jag uppdaterar innan jag somnar.

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback