förbannat vad mycket regn!

Måndag den 30/11-09

Så är det dagen före den första december och vad gör det ute? Jo det regnar.. Förbannat! Ska det inte ens ligga en endaste snöflinga på marken då december kommer? Näe det verkar inte som så. Jag ursäktar min svordom ovan, men lite sur blir man ju faktiskt. Speciellt då det tydligen öser ner snö i norsjö..

För att hålla julfeelingen uppe så hade jag tänkt börja julpynta på allvar! Så får väl snön komma då den kommer. Vilket den redan skulle ha gjort!

Du är bäst!

Küsse

Kommentarer
Postat av: Quik

hah, jo, lite snö vill man ju ha=P i LYCKSELE, som inte e allt för långt borta (17 mil(?)) finns det massor av snö =P JAG VILL HA SNÖ HÄR :'(

2009-11-30 @ 12:37:20
Postat av: L O V I S A

Hejsan! :D

Allt bra?

2009-11-30 @ 13:40:51
URL: http://youwantmeh.blogg.se/
Postat av: L O V I S A

sv: Ah man blir ju lätt det i det här tråkiga vädret. :/ Själv mår jag ganska bra förutom att jag har ett svullet öga som gör ganska ont..

2009-11-30 @ 13:55:37
URL: http://youwantmeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback