Lite smått lycklig

Måndag den 23/11-09

Hallå!
Så är ännu en skoldag avslutad. Kan säga att jag verkligen inte ville gå upp ur sängen, speciellt då vi har två labbar direkt på morgonen. Kemi/biologi labben går bra, men fysiken..suck.. Jag orkar verkligen inte med den direkt på morgonen då man har haft helg. Hjärnan har inte riktigt kommit igång då.

Hade innebandy på gympan idag. Jag som egentligen hatar innebandy har nu ändrat uppfattningen om det. Våran klass är verkligen jättebra och försöker att får med alla. Ingen blir utanför och alla blir passade, oavsett om man är skitduktig eller mindre duktig. Det gillas skarpt! :)

Är föresten ledig nästa måndag. Vi ska ha öppet hus på balder kommande lördag och då ska vi vara där en timma och labba för att visa föräldrar och blivande elever hur det är att gå natur, eller de andra linjerna. Fatta vad värt det är! Man åker in, är där i en timma och sedan får man sticka hem. Sedan är det mitt på lördagen också, så då kan man ju stanna kvar på stan efteråt! :) Känner mig lagomt glader just nu=D

Nu ska jag iaf plugga inför tyskaprovet som är imorgon och börja på biologin som är på fredag.

Küsse

Kommentarer
Postat av: L O V I S A

sv: Ja det är ju så. :/

Den är verkligen superbra! :D Man blir liksom inte uttråkad av att se den, man vill verkligen bara se mer och mer! :D

2009-11-23 @ 20:15:30
URL: http://youwantmeh.blogg.se/
Postat av: jenny

sv; ja tack snälla:]

2009-11-23 @ 20:39:34
URL: http://jennyskoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback