Min dag, i stora drag.

Fredag den 27/11-09

I'm back! Jag är inte död om ni trodde det! Haha näe, såklart ni inte gjorde, eller? Ska ta och berätta lite smått vad jag har gjort idag.

Började med skola som vanligt, biologiprovet gick riktigt bra! Kändes som att betyget kommer att bli bra=) Resten utav dagen var ganska skön, tog även sprutan mot svinis idag. Som tur är har jag inte fått några bivärkningar utav den! Jag läste på en lapp att man t.o.m kunde SPY och få diarée. Kände inte peppen att få det under helgen, så jag hoppas verkligen att jag klarar mig ifrån det. Som jag har gjort nu i mer än 12 timmar! Känns helt sjukt att jag tog sprutan för 12 timmar sedan, känns sjukt länge. Eller hur?

Efter skolan blev det stan med Carro, Elin och Ramona. Vi gick då omkring, träffade på lite folk samt köpte lite godis till kvällen. Åt även på frasses. Känns som att magen kommer att må bra utav detta! Vi gick senare hem till Carro, såg på film och hade riktigt trevligt! Dock började Elin känna utav sprutan, så hon fick fara hem tidigare. Stackare.. jag och Ramona började gå mot busstationen efter nio och var riktigt hurtiga som hann dit på mindre än en halvtimma! Träffade där på en sjukt gammal klasskompis. Från mellanstadiet(Visst låter jag väldigt gammal?!). Är riktigt förvånad över att han kände igen mig. Visserligen har jag sett han många gånger, men har inbillat mig att han inte har kännt igen mig. Brukar ni också känna så? I alla fall satte han sig bredvid mig på bussen och frågade om jag hette "Madelené Karlsson". Vi började snacka om gammla minnen och hade riktigt trevligt på den lilla bussturen må jag säga=)

Så detta är min dag i stora drag. Nu hade jag tänkt lägga mig. Ska in till stan imorgon på öppet hus som ni redan vet ;)

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback