Min fina lillebror

Jag måste bara få berömma min kära lillebror innan jag lägger mig för att sova. Han har alltså sålt jultidningar, som jag själv har gjort en gång i tiden. Jag erkänner att jag var ganska flitig och fick t.o.m ihop till en liten tv^^ fast det var det 3:e året jag sålde, så jag kanske inte var jätte duktig.. Hur som helst så började min lillebror i år för att sälja. För en kul grej. Vad gör inte han då? Säljer för mer än 5 tusen spänn och får ett helt nytt xbox360 arcade?! + ett guitarhero world toure.. Han har verkligen kämpat hårt. Så därför vill jag tillägna detta inlägg speciellt för honom. :)<3

Nu, sängen!

Küsse

Kommentarer
Postat av: Jennifer

sv: nae gör då inte de t;)



haha så gullig lillebror :)!

2009-11-10 @ 16:19:04
URL: http://jenniiferaberg.blogg.se/
Postat av: Quik

hur stavar du tour? XD



Duktig liten sak de där =P ja har inte haft över 1000 kr på ett halvår nu XD snyft

2009-11-11 @ 22:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback