Så var man inte längre utstött.

Tisdag den 24/11-09

Nu har man sett New Moon! Den var verkligen SKITBRA! Dock inte någon utav de bästa filmerna jag har sett. Är synd att man har läst böckerna. Man saknar så grymt mycket i filmnen att..den inte blir lika bra helt enkelt, men nog var den värd pengarna alltid!

Tyskaprovet gick också riktigt bra idag! Den här dagen har verkligen varit otroligt kul! Ett minus är dock att min hals har börjat göra ont. Det kittlas som, ja ni kanske fattar? Inte så att det gör ont då man sväljer, utan kittlas mer hela tiden då man andas och..pratar..heh.

Så nu hade jag tänkt lägga mig och försöka sova bort förkylningen som kanske har börjat. Kroppen värker också lite. Hoppas att det inte är svinis(svininfluensan)! :O

Küsse

Kommentarer
Postat av: jenny

sv; JAG ska se den, snart jag lovar, jag måste!:]<3

2009-11-25 @ 08:10:29
URL: http://jennyskoja.blogg.se/
Postat av: alivia

Man ska inte läsa böckerna före filmerna.. man blir ALLTID besviken gullebarn :)

2009-11-25 @ 17:56:51
URL: http://alivia.devote.se
Postat av: Quik

jag har verkligen inte höga förväntningar över new moon, då första inte var direkt bra... gief more books!! :D

lol på din hals :D

krya på dig maddie:P

2009-11-25 @ 18:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback