SNÖ!

Fredag den 6/11-09

Hallå! Detta måste vara det tidigaste inlägget jag har gjort på hela veckan. Annars brukar jag vara hemma vid den här tiden. Alltså just kommit in från dörren ungefär, men idag slutar jag som alltid tjugo över två. Vilket jag inte klagar på!

Åt just middag, så nu är jag mätt i magen. Lyssnar också på Muse - Uprising. Den låten är verkligen JÄTTEFIN! Om jag inte redan har lagt upp den på bloggen så rekommenderar jag er att söka på den!


Idag började det även SNÖA! Jag har på dåligt humör, i princip hela dagen, men då jag såg snöflingorna falla utanför fönstret. Eller egentligen snöade det redan på morgonen, men det var mer snöblandat.  Så när jag skulle gå hem föll snön från himlen och jag förstod att NU är det banne mig vinter! Jag hoppas verkligen att den kan stanna nu. Annars, ja då blir jag förbannad (A)

Nu ska jag hjälpa min kära lillebror med någonting.

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback