arg

Måndag den 5/10-09

Just nu är jag foerbannad! Ja, jag tycker att ni ska uttala det precis så som det står, FOERBANNAD! Haha okej så sur är jag inte, men smått irriterad.. Skulle svara på ett brev som skulle till en kompis. Så när jag nästan är klar laggar hemsidan och jag måste skriva om allt.. Jag rycker upp mig och skriver igen. Vad händer inte då? JO DEN LAGGAR IGEN! Så nu är jag inne på tredje gången.. Hoppas att det inte laggar nu, för ja..då blir jag inte glad kan jag lova.

SKoldagen idag gick väl  hyffsat bra. På gympan försökte vi som redan hade sprungit 2000m spela volleyboll, vilket inte gick så bra. Så vi spelade rugby istället, vilket var ganska oseriöst, men roligt! :)

Nu ska jag försöka att svara på brevet sedan blir det ut och springa.

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback