Dagens teknik

Nu sitter jag här, nyduschad och fräsch efter en kort, men intensiv, löprunda. Det kändes väldigt bra måste jag säga. Jag känner hur jag orkar mer och mer för varje gång. Benen springer fortare och jag blir inte lika snabbt trött. Åhh det är en sådan skön känsla! Det går inte att förklara. Pröva själva och inse hur bra man känner sig efter några löprundor!

Vet ni vad jag såg nyss på aftonbladet? Att ett barn, på bara 307 gram, kunde födas och sedan överleva! Visst är det otroligt?! Tänk för några år sedan, eller för tio år sedan kanske, kunde man just och pass få ett barn som föddes för tidigt att överleva. Visst utvecklas tekniken? Jo tjenare. Jag blir verkligen fascinerad, fast jag har alltid varit intresserad av doktorsprogram, nyheter inom medicin osv.

Vad tycker ni? Är läkare ett yrke som skulle passa er, eller är det för äckligt? ;)



Klicka på bilden för att komma till länken.

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback