finish!

Onsdag den 21/10-09

God eftermiddag! Är allt bra med dig? Själv är jag trött som fan. Sov nästan ingenting i natt och har inte gjort det på flera nätter. Varför vet jag inte. Hoppas det inte kommer att fortsätta såhär..då vet jag inte vad jag gör.

Idag har jag ju varit med kamratskyddsmöte, som höll på heeeelaaaa dagen från halv nio till tjugo över två. Jag måste erkänna att det var riktigt intressant. Vi pratade bl.a om mobbing, kränkningar osv. Man har ju sina egna åsikter och tänker såklart att alla andra ska tycka så, alltså att det är helt uppenbart. Men det fanns så otroligt många olika åsikter, olika sätt att tänka på och massor av annat, vilket gjorde det mer intressant! Var dock så trött så jag höll på att somna två eller tre gånger vilket Adam också gjorde, haha. Tur att vi fick två riktigt långa raster plus lunchen då. Pratade då med Adam om bl.a snööö vilket jag längtar efter!! Tur som han har ska han till sin stuga i helgen, gissa vad de har där? Jo snö... Aja, får hoppas att den kommer hit snart!

Blev förresten klar med min serie. Den som ska bli en bokrecension. Nöjd? Njaa, jag skulle ha velat lägga ner mer arbete på den, men eftersom vi har lite andra läxor också fick jag lov att göra den liiite mer slarvig än vad jag hade velat ha den. Hoppas bara att min svenskalärare blir nöjd med den..

Nu ska jag göra lite tyska samt engelska. Sedan blir det att hoppa in i duschen(ja bokstavligen..).

Küsse

Kommentarer
Postat av: felicia

Jag längtar grymt mycket till snö!

Livet enlit felicia

*snö

*mariekex

*balle (balerina)

Allt detta skulle jag kunna leva hela mitt liv av

2009-10-21 @ 18:33:59
URL: http://feliiciali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback