Halloween

Lördag den 31/10-09

Buuh! Där blev ni allt rädda va? Näe jag bara skojar :) Idag är det i alla fall Halloween. Då alla ska klä ut sig, fara ut och tigga godis för att sedan proppa i sig allt samma kväll. Låter ganska bra tycker jag. Ska dock inte göra det. Själv ska jag vara med folk och se skräckisar in till småtimmarna. Dock ska vi också ha en massa godis, dricka och annat :) Vad ska ni göra?

Har idag också hunnit in till stan nu på förmiddagen. Köpte då ett par nya jeans som jag kanske ska ha i kväll, vi får se.



Jag gjorde bilden svartvit eftersom ljuset blev rött. Jeansen är i alla fall mörkblåa och köpta på Cubus för 199:-.

Har också en gryyym träningsvärk i rumpan, benen och svanken. Kan säga att det var lite jobbigt att gå på stan då det tog ont för varje steg jag tog. Min gångstil kan inte ha varit den vackraste. Tur att det inte var allt för mycket folk på stan idag.

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback