It's bed time

Gissa vad jag har gjort ikväll? Antar att ni har gissat rätt i era små huvuden. Jo jag har pluggat, som vanligt. Eller pluggat har jag väl inte heller gjort. Jag har fortsatt på min bokrecension(för er som inte vet är det en serie). Gissa om jag har skrivkramp?! Jag lägger in en bild på det senare då det inte är så mörkt inne i mitt rum.

Nu hade jag tänkt lägga mig och sova. Imorgon blir det en ganska lugn dag I guess. Har elevskyddsombudsmöte hela dagen lång till 15.00. Hoppas det inte blir allt för jobbigt.. Efter det ska jag och Oskar, den andra respresentanden göra ett svenskaprov som vi missar under dagen. Så lika fullt slutar man kring fyra..

Näe nu väntar sängen.

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback