Jag drömmer om en jul hemma.

Lördag den 24/10-09

Hej mitt vinterland, nu är jag här!
har ni sovit gott? För första gången på länge har jag det. Sov lite mer än elva timmar, vilket jag förstår varför jag gjorde. Hela jag var bokstavligen talat död. Så när vaknade jag då? Jo fem i tolv. När jag tittade på klockan kunde jag inte fatta det först. Har inte sovit så länge på år och då menar jag verkligen ÅR!

När jag sedan skulle dra upp persiennerna(stavning?) så ser jag att hela gatan är täckt med snö. Alltså inte bara ett yttre lager, utan ett ganska tjockt lager med snö. Gissa om jag blev glad? Som FAN att jag blev glad! Nu behöver inte Ursviken vara det enda lilla området som inte har snö.

Nu ska jag fortsätta att lyssna på musik samt kolla runt lite. Sedan hade jag tänkt fara ut och ta lite kort.

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback