Kemiprovet

Fredag den 9/10-09

Jag känner att jag måste börja detta inlägg med att berätta att jag fick ett himla bra betyg på kemiprovet som vi gjorde förra fredagen. Betyget får ni lista ut själva ;)

Måste sedan informera er som kommenterar att jag inte kan svara på kommentarerna. När sidan ska ladda upp svaret så går det inte, därför har vissa inte fått något svar. Så jag dissar er inte!

Ikväll vet jag inte alls vad som händer. Harvisserligen endel läxor att göra, men det kan jag spara tills på söndag. Det kommer hädanefter att bli min sk. pluggdag. Hade då tänkt försöka att samla ihop några vänner och se på film eller annat mysigt.

Vad ska ni hitta på ikväll?

Everytime you say something, it hurts inside.

Küsse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback