laserdome

Jag kollade statistiken och ser att den åter igen har börjat gå uppåt. Tror att det beror helt på att jag inte pluggar lika mycket nu, alltså blir inläggen lite mer intressanta än annars. Kanske ska fråga er om den saken? ;)

Laserdome med laget ikväll var väl ganska hyffsat, dock värkte min arm ganska mycket, vilket gjorde det hela jobbigare.. Synd, men jag överlevde med många skratt :)

Nu hade jag tänkt sitta vid datorn en stund till, sedan lägger jag mig. Kliver upp imorgon vid nio för att ta mig någonting i magen och för att hinna med bussen in till stan. Ska klippa mig kvart över elva och efter det blir det nog att gå på stan ett tag. Ska kolla om lite nödvändigheter. Så mitt bloggande lär ju inte vara på topp på för-och eftermiddagen.

Ha det bra! :)

Küsse

Kommentarer
Postat av: Louice

okej tack för hjälpen :)!



jo det kan ju bli så(A)

2009-10-27 @ 11:05:52
URL: http://louicekarlsson.devote.se
Postat av: Jennifer

Ska jobba ikväll, fara på bio med josef och familjen, kanske vara med majja och kanske klara, dansa, och kanske hitta på något med klassen :) sj? :D

2009-10-27 @ 12:19:33
URL: http://jenniiferaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback