Månadens blogg

Lördag den 3/10-09

Tydligen hade jag vunnit en tävling nu i helgen. Eller ja, det är ju lördag nu. Så jag vann väl i går eller något. Iaf vann jag och fyra andra "månadens blogg" vilket var riktigt roligt! Blev genast mycket gladare:D Visste inte ens att jag hade anmält mig.. (A)

Hur som helst så kan ni klicka på den här bloggen för att se vars jag vann :)

fredagen var en helt underbar kväll. Vi hade det jättemysigt. Bakade kladdkaka, såg på Idol och på "Män som hatar kvinnor". Blev mycket snack, skratt och skvaller. Jättebra helt enkelt :) Vi somnade kanske vid halv tre och gick upp halv elva. Fikade och sedan for jag in till stan för att träffa upp fellepelle. Gick då på stan med hon ett tag, vilket också var riktigt trevligt. Hittade även tre saker/klädesplagg jag köpte.



-Långt linne från Gina Tricot, 99:-



- Gul mössa från Gina Tricot, 79:-

Sedan köpte jag också en kofta därifrån, men bilden på den blev inte så bra så ni får leva utan den bilden helt enkelt :)

Ikväll vet jag inte vad som händer, kanske bara tar det lugnt? Får se :)

Küsse

Kommentarer
Postat av: mikaela

sv; jaaa de gjorde jag :D:D

ja ha faktiskt röstat på dej på någons blogg om sånt där veckans blogg grejs:]<3

2009-10-03 @ 17:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback