Nu har snön kommit till skell iaf..

Som ni ser har snön nu kommit till stan. Jag och mamma for till Solbacken för att kolla runt lite medans lillebror bytte om till sin match han skulle spela senare. När vi sätter oss i bilen och ska åka tillbaka till ladan så börjar det snöa, inte lite heller!!! Jag blev förstås SKITglad medans mamma oroade sig för vinterdäcken. Lilla mamma, vägen är för varm nu :) Hur som helst gick vi in och kollade på matchen, som för övrigt blev 4-4. När jag sedan skulle gå till bilen för att vänta ser jag att marken är täckt av snö. WIHOO! Det var inte lite heller, vägarna hade också hunnit bli slaskiga av snön. Sms:ade till Ville hemma i urs, men tyvärr snöade det inte där, såklart...

Resultatet av detta:
-Snön har kommit till skellefteå, iallafall till stan.
-Vi som bor i Ursviken får nöja oss med att snön ligger ungefär en mil ifrån oss.



Såhär glad blev min vän Simon för snön iaf :)

Küsse

Kommentarer
Postat av: Simon

söt kille=)

2009-10-04 @ 22:53:09
URL: http://simonhiltula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback