sången

Torsdag den 1/10-09

Så var det den första oktober. Vilket innebär att hösten kommer, på riktigt och det är inte svårt att hålla med om. Var minus grader då jag gick till bussen idag, men smart som jag är tog jag såklart på mig mina långkallingar;D Eller egentligen är det leggings, men de värmer bättre. Är förresten inne på min andra vecka nu. Säg vad ni vill, men skönt som faan är det!

Varför jag inte har uppdaterat allt för bra idag är för att:

-Skoldagen slutade fyra.
-Åt midddag då jag kom hem.
-For direkt till sången.

Men nu sitter jag här och ska börja plugga inför kemiprovet. Kan det mesta, men är lika bra att plugga ännu mer. Man mår inte sämre utav att veta mer.

Just det! Tyskaprovet idag gick förbannat bra, ja det gick verkligen jättebra! Hörförståelsen var dock ganska svår, men det tyckte alla så då var jag inte ensam om det iaf^^ Sedan sprang vi 2000m idag och det gick även skitbra! Förbättrade min tid med en halv minut, vilket jag själv tycker är mycket.

Nu blire pluggeliplugg.

Varför kan du inte bli nöjd?

Küsse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback