Skräckisar

Såja, nu är jag hemma från Linnea. Hade en riktigt mysig kväll med kladdkaka, glass, godis och annat smått och gott. Samt två skräckisfilmer.



Den första filmen vi såg var denna. Nog var det ganska mycket skräck i den, men ingen höjdar film.



Den andra filmen vi såg var 28 days later vilket var mycket bättre än den förra. Man trodde att mycket mer skulle hända än vad det egentligen gjorde, vilket varken gjorde den bättre eller sämre. Så denna kan jag rekommendera för de som inte gillar allt för mycket blod, men ändå vill ha skräck :)

Nu ska jag ta och lägga mig. Hoppas att ni har haft en lika bra halloween som jag har haft :)

Küsse

Kommentarer
Postat av: Jennifer

jo det är ju smart ;)



Har sett The hills have eyes, och tycker inte heller att det var någon höjdar film, den var bara sjuk, och 2:an är lika sjuk ;)

2009-11-01 @ 14:43:21
URL: http://jenniiferaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback