sovmorgon

"Sunday morning breakup.."

Ahh jag diggar den låten, SÅHÄR mycket! Ett lugnt tempo, en fantastisk röst och ja..vad ska man mer säga? Ord kan inte beskriva! Får försöka att sluta lyssna på den, annars blir jag less på den så som jag har blivit på så många andra gryymt bra låtar. Fast, den här kanske är för bra för att bli less på? :D

Ikväll har jag bara tagit det lugnt, gjort klart MVG-frågorna på fysiken samt duschat och sett på tv. PLAYA DEL SOL!! Haha jag kan inte bli less på det heller!



Sedan gör det ju inget att han är med heller.. Hans huvudroll i den serien, vad ska man säga? Haha den är grymt bra gjord iaf!

Har sovmorgon imorgon till 10.00. Ska nog ändå lägga mgi nu så jag är utvilad :)

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback