ta bort bloggen?

Tisdag den 20/10-09

Jag märker att besökarantalet börjar gå neråt, sakta, men säkert. Förstår varför ingen finner någonting intressant att läsa i min blogg då det mesta innehåller plugg, plugg och åter igen plugg. Får väl se hur länge jag har kvar bloggen. Antar att det mesta kommer att handla om just plugg inom de närmsta åren. Okej egentligen tror jag inte det, men jag överväger beslutet om att ha kvar bloggen.

Fick tillbaka mitt fysikprov och jag blev väldigt nöjd med resultatet! Jag trodde verkligen inte att jag skulle få det resultatet, men så fick jag det! Skriver dock inte ut några betyg, utan det får ni klura på själva, som vanligt^^ Hmm..vad ska man skriva mer? Känner att allt jag skriver handlar om, i princip, samma saker..

Näe nu slutar jag skriva och återkommer då det finns någonting att skriva om.

Küsse

Kommentarer
Postat av: Micke

Äh men skriv vad du vill här, det är ju din blogg trots allt och det är inget krav att man måste skriva varje dag eller ens om något intressant. Är mer tänkt som en inblick i människors åsikter och liv/upplevelser.

PS.You got mail.

2009-10-21 @ 20:36:11
URL: http://nifida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback