Tjuvlyssnat.se

En grupp på cirka tio fjortistjejer ~15 hoppar in i en vagn i sista sekunden. Vagnen är redan full och det är knappt så att alla får plats när dörrarna stängs.

Tjej 1: Va mysigt det blev!
Tjej 2: Ah, supermysigt… och varmt.
Tjej 3: Det är typ lika varmt som när jag och min kille umgås, och då är det hett!

Alla skrattar.

Man ~30 (sarkastiskt): Men tjejer berätta mer, jag tror hela vagnen är väldigt intresserad om hur det är när du och din kille umgås.

Alla tjejerna tittar förvånat på mannen.

Tjej 3 (vänder sig mot kompisarna): Asså shit, han vill veta mer om mitt sexliv… vad ska jag säga!?



Hahahaha!

Küsse

Kommentarer
Postat av: linn

Sv. jag saknar dig också!<3 Det var sjukt längesen!

Synd att jag inte kommer att vara hemma i helgen. Far till Mimmie i lycksele imorrn och är borta till på lördag

2009-10-28 @ 20:17:22
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback