varför sådant ståhej för Idol-deltagarna?

Jag tycker att det är grymt synd att Niclas skulle åka ut nu. Han var verkligen inte värd en 9:e plats. Han skulle minst ha hamnat bland de 5 bästa iallafall. Visserligen röstade jag inte heller, så jag kanske har mig själv att skylla. En röst kan göra mycket, eller?



Bild tagen från Google.

En sak jag dock blev väldigt irriterad över, som jag så ofta blir över sådana männsikor. Det var i alla fall två-fyra tjejer som satt och storgrinade vid scenen för att de varken ville att Niclas eller Eddie skulle åka ut. Herregud, DE KOMMER INTE ATT DÖ?! Visst det är synd att man inte kommer att få se någonting av Niclas, men vem vet. Helt plötsligt har något skivbolag fått upp ögonen för honom och han blir känd, som så många andra av de som har medverkat i Idol har blivit. Jag vet inte om det är för att jag är väldigt trött som jag reagerar sådär, men jag tycker bara att det är jobbigt att se på. Jag tycker som sagt fortfarande att folk inte ska gråta över de som åker ur, ni känner dem knappt. OBS! Det är okej för de som känner dem (A)

Näe nu ska jag sluta skriva, är nog lika bra. Jag hade ändå tänkt lägga mig nu.

Küsse


Kommentarer
Postat av: Sofiia

svar: såklart att det är bra ;D

2009-10-24 @ 12:00:04
URL: http://sofiiann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback