bara nå random

Ursäkta för min dåliga uppdatering, men jag har haft fullt upp(typ).

Var på skolan idag, även fast jag kände mig ganska hängig. Får inte missa något, då blir det så jobbigt sedan vet ni. Efter det skynade jag mig till bussen, As always. Åt middag och såg på match med Rebecka, Ville, Jonte och Simon. Trevligt, men kallt :) Synd med förlusten också..

Så ikväll har jag sett på tv samt gjort tyskan och engelskaläxan. Kan säga att det inte har varit det trevligaste att göra, men det måste göras.

Bestämde idag också att vi skulle ha en klassfest på fredag. Blir riktigt skojj, ser verkligen fram emot det!

Känner att det här inlägget blev lite krångligt att läsa. Visste inte hur jag skulle dela upp allt. Så åter igen kommer jag att skriva någonting..annorlunda som inte alls hänger med i tidigare meningar.

NEW MOON TRAILER! I'M IN LOVE!




Movie Trailers - Movies Blog


Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback