betyg

Onsdag den 30/9-09

Skönt att vara hemma tidigare. Fick sluta tjugo över tre, efter mer än en och en halv timmas musikhistoria. Det var skönt måste jag medge! Inte teorin då, utan att vi fick sluta tidigare. Skulle annars ha suttit på den proppfulla bussen nu.

Så hur är det med er? Med mig är det lite bättre än igår. Mådde dock skit idag mitt på dagen, men vi behöver inte gå in på varför. Matteprovet gick jättebra och betyget blev detsamma. Biologi förhöret gick också..bra. Dock blev jag och några till irriterad på läraren eftersom bilderna på djuren var en aningen..suddiga och konstiga. Man såg alltså inte riktigt vilken blomma/fågel det var.

Nu ska jag sätta mig ner och plugga tyska och kemi. Sedan får vi se vad som händer ikväll.

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback