bihålorna..

Min huvudvärk vill verkligen inte försvinna.. Nu har jag ont i bihålorna igen. Tror jag måste fara och kolla upp det, hoppas jag bara inte har fått en bihåleinflammation. Det skulle verkligen vara pricken över i..

Just nu väntar jag på att lillfelle ska höra av sig, sedan sticker vi till konsum. Efter det får vi se vad kvällen väntar oss.



Målade nyss mina naglar med två nagellack jag fick av Rebecka igår. Tack så mycket :)<3 Sedan får ni leva med att jag har krokiga fingrar, fast det finns vissa skäl till att de är det också..

Küsse

Kommentarer
Postat av: Linnea :>

jobbigt med huvudvärk :/

2009-09-19 @ 21:36:42
URL: http://neafoshoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback