Broken

Klockan är 23.17 och jag är fortfarande vaken! Ska dock lägga mgi snart för att läsa. Bussen jag ska åka med imorgon går inte förrän 10.48 så jag kan gott och väl sova till minst halv tio iaf. Skööönt :)

Ryggen har blivit lite bättre, men den har blivit blå. För er som undrar vad det var som hände, här kommer förklaringen:

En ur motståndarlaget kommer med bollen, en back går på hon, men hon tar sig förbi. Jag springer ut och sparkar bort bollen(den var alltså utanför straffområdet. Då får målvakten inte ta den med händerna). Hon fortsätter då att springa och springer rakt in i mig. Jag flyger baklänges och landar rakt på ryggen.

Jag har fortfarande inte fattat att jag inte bröt ryggen. För det small verkligen regält! Fast jag kanske ska vara glad att det inte hände. Då skulle jag nog förmodligen inte sitta här och skriva^^

Ryggraden kanske skulle ha sett ut såhär?

Nu ska jag lägga mig och läsa, sedan blir det att sova. Sovgott :)

Küsse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback