Ett blandat inlägg.

Det enda som gör mig glad just nu är att vi fick hem helcoola pennor från något kemiföretag. Gissa vad man kan göra med dem? Man kan dra ut hela det periodiska systemet med dem!!! Hahah går det att bli mer nördig?



Jag tycker att den är helfrän, haha snygg uttryck :O



Såhär kommer jag att se ut då jag går ut 3:an. Fast lite mer kvinnlig då kanske?



Om ni nu vill veta vad jag gör just nu så är det att sitta vid msn och göra tyska läxan samt lyssna på musik. Varför jag ville berätta detta var för att min vän Jakob nyss bombade mig med spamm och ville sedan vara med på min blogg. Så här har du^^



Küsse


Kommentarer
Postat av: Louice

haha cool sak (A)

2009-09-15 @ 17:43:20
URL: http://louicekarlsson.devote.se
Postat av: Louice

haha jo ;D

vad äre för nått? (A)

2009-09-15 @ 17:49:53
URL: http://louicekarlsson.devote.se
Postat av: drutten

men gud så snygg penna vad var det för företag! en sådan vill jag med ha till min son

2015-05-05 @ 18:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback