ett skratt om dagen förlänger livet

Idag har jag stressat hela dagen, som vanligt. Måste gå minst en mil varje tisdag och torsdag då jag går till kaplan. Vilket då kanske är ganska bra? Får upp konditionen och uthålligheten^^ Faast det är liite drygt att gå omkring med en massa böcker i väskan dock, men det överlever jag. Är mest orolig över hur det kommer att gå på vintern då det kanske är minus 40 grader och snöstorm?!

Annars har väl dagen varit reltivt kul :) Har så otroligt fina och roliga klasskompisar så man kan inte gå till eller från skolan utan ett leende. Okej det där lät väldigt fjäskigt, men så är det!

Nu blir det att äta sedan matteläxan samt tyskan.

Küsse


Kommentarer
Postat av: Jennifer

sv: jorå helt okej :D sj?

2009-09-03 @ 17:05:47
URL: http://jenniiferaberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

-40 skulle fan vara köldrekord ;)

2009-09-03 @ 18:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback