Favoriter från Idol 2009

Här är några utav mina favoriter från Idol 2009.




Moa Carlbecker - I Don't wanna miss a thing



Calle Kristiansson - Signed sealed delivered



Eddie Razaz - Human



Erik Grönwall - I don't wanna miss a thing



Sabina Täck - Warwick Avenue



Clara Hagman - Warwick Avenue



Nicklas Hocker - If I Were A Boy



Tove Östman - Signed Sealed Delivered

Detta är de flesta Jag personligen tycker är bra. Sedan finns det såklart fler också. Ville dock inte göra inlägget allt för långt, så här har ni några utav de jag tycker är bra.

Küsse

Kommentarer
Postat av: linn

Grattis! Du är en av de 9 finalisterna i "Veckans blogg"- tävlingen!:D

Nu är det upp till dig att få så många röster som möjligt.



Lycka till!



KRAM

2009-09-27 @ 14:42:28
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback