INGEN LÄXA!

Onsdag den 2/9-09

Ursäktar för den dåliga uppdateringen. Internet laggade grymt mycket igår så jag orkade inte göra något fler inlägg för kvällen. Sedan var jag helt slut i kroppen så det skulle nog ha varit ett ganska tråkigt inlägg för den delen..

Idag är det dock lite bättre än igår. Har fått lite mer hosta, men det får man leva med. Halsen svider fortfarande också, men den täpta näsan har försvunnit(tur!!!).

Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på. Skulle egentligen på träning, men jag är för krasslig för det. Så antingen stannar jag hemma eller så hittar jag någon som vill hitta på något. Har ingen läxa idag(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) :D

Küsse


Kommentarer
Postat av: Jennifer

sv: ingen orsak :D!

2009-09-02 @ 19:13:06
URL: http://jenniiferaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback