Jakob

Fredag den 25/9-09

Som ni märker har min uppdatering inte varit den bästa idag/ikväll. Kan bero på att jag har varit lite upptagen. Så jag berättar lite kort.

For då till skolan som ni kanske förstår. Höll på att frysa ihjäl mig för att Balder inte har någon värme på?! Det måste vara så, för elementen är iskalla. Hade de tänkt att sininfluensan skulle flytta in där eller? Hur som helst gick det väl bra. Hade matteprov och det gick verkligen super! Har aldrig varit så nöjd med ett matteprov någonsin :)

Träffade sedan upp Jakob på stan. Vi gick omkring lite och träffade på min kusin som lämnade en film hon hade lånat. Efter det åkte vi buss hem till mig, åt middag, såg på film och hade det jättemysigt :) En väldigt bra kväll vill jag lova!

Nu hade jag tänkt sova. Höll på att somna redan vid åtta=inte bra!

Küsse

Kommentarer
Postat av: Micke

Det var likadant förr på A-torp. Förklaringen var att de bara har på elementen under en viss tid och sen ska tydligen värmen hålla resten av dagen. Man kan undra om de tycker eleverna själva ska värma upp skolan med sin kroppsvärme :S

Iaf inget nytt med det där med elementen :(

Vet att vissa förr satt med jacka i klassrummen för att inte frysa.

2009-09-26 @ 01:25:02
URL: http://nifida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback