kompromiss

Jag och min kompis Ville gjorde en kompromiss igår. Vi skulle vara klara för sängen halv tio. Ja ni läste rätt, halv tio! Vi sms:ade såklart, han hade svårt för att ta beslutet att "lägga sig" så jag tänkte att vi kunde göra en kompromiss och lägga oss halv tio. Det gjorde vi(hoppas jag, för jag gjorde det iaf(A)). Låg dock och läste till tio, men skönt var det. Man måste nog unna sig sådana nätter ibland. Då man kanske lägger sig vid nio till och med? Skolan blir så mycket lättare, vad jag tycker då :) Jag tror jag måste göra mer kompromisser med ville, haha ;)

Ikväll blev det att fara ut med Elmira, Linnea, Simon och Alle. Gick runt i urs och hade det riktigt trevligt :)

Naow its tajm får beeeed.

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback