Min helg

Såja. Ska jag ta och berätta lite om min helg då?

Började med att jag slutade skolan, haha ja helgen började ju faktiskt då. Gick med Elmira på stan en stund, köpte en macka på Subway för att inte bli allt för hungrig innan vi skulle vara framme. Magnus ringde mig och undrade vars vi var, så då gick vi med han på stan. De följde mig till gångtunneln där vi satt och väntade på att mamma skulle hämta upp mig. Riktigt trevligt var det OCH väldigt oseröst.

Mamma kom då och hämtade mig, sedan hämtade vi också min kära kusin som skulle med. Vi kom fram hos mormor och morfar vid fem på eftermiddagen. Åt då surströmming(OBS LINNEA, SURSTRÖMMING, haha). Tårta blev vi också bjudna på tillsammans med Idol. Mysigt värre kan jag lova.

På lördagen blev det bak, både på förmiddan och eftermiddan. Nygräddade mjukkakor måste vara något utav det godaste som finns! hade tänkt ta kort, men så insåg jag att min kamera var död. Så därför blir detta inlägg utan bilder.

Efter baket tog vi det lugnt och hade det mysigt framför tv:n med godis och ljus^^

Det är precis vad jag älskar med att vara hos mormor och morfar. En tv, ingen dator, en radio som går på P4. Om inte den är på så spelas elvis presley, Johnny Cash och andra låtar. Sedan är allt så lugnt och fridfullt. Inga bilar som kör förbi. Bara lugnet, som jag verkligen älskar!

Så då idag blev det väl inte mycket gjort. Vi packade ihop och for hemmåt. När jag då satt i bilen började jag tokfrysa även fast det var ca. 26 grader i bilen. kroppen började också värka, mer än den någonsin hade gjort. Så tårarna började även komma fram i ögonvrån. Trevligt var det inte!

När vi kom hem kröp jag ner udner täcket och vilade, då jag helt plötsligt börjar svettas som en gris:S Jag hoppas att detta är slutet på min influensa..

Nu blir det att sätta sig framför engelskaglosorna..

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback