orientering

Hellu! Är allt bra med er? Med mig är det bara bra. Känner dock en viss stress jag egentligen inte behöver känna. Kommer i inlägget om ni vill veta varför.

Skolan började då med datakunskap som ni vet. Sedan slapp vi tyskan för att kaplanarna hade en hälsodag så då fick vi ett hål istället. Jag och Elmira gick in till stan och köpte lite nödvändigheter, som inkluderar fem godisar, heh. Efter det lunch, kemi, engelska och idrott. Hade där orientering och det gick väl hyffsat bra, sprang till och med genom kaplan. Tur att de inte var där, annars skulle det ha sett liiite sjukt ut :O Benen värkte och jag fick ingen luft i slutet. Så det var inte det roligaste jag har gjort, men Elmira gjorde det helt klart roligt :)

Fick lov att skippa sången ikväll tyvärr. Har så jäkla mycket att göra just nu:

-Engelskaläxan
-Kolla genom matten till provet imorgon.
-Städa rummet igen.
-Biologiläxan.

Hoppas ni får en trevlig kväll :)

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback