Playa Del Sol

Hallå! Har redan börjat få några röster, vilket är jätteroligt! Jag gillar er läsare, grymmt mycket! :)

Vad har jag gjort ikväll då? Jo jag har varit och hälsat på min kära bror som nyss har köpt hus med sin tjej. Huset var riktigt fint och de har redan börjat få det snyggt där inne. Efter det for vi hem, jag bytte om och for ut för att springa. Det var lite mindre än 10+ ute, vilket var riktigt skönt! Det blev dock väldigt mörkt fort så jag vågade/kunde inte vara ute och springa i mer än en halvtimma.., men det är ju någonting iallafall. När jag hade duschat av mig svetten satt jag mig framför tv:n. Såg då att Playa Del Sol skulle börja om. Jag ÄLSKAR det programmet! Fick mig ett x antal skratt under den halvtimman programmet varade.



Här har vi dem^

Nu ska jag strax lägga mig för att läsa. Känner inte peppen för skola imorgon, men vad kan man göra åt saken? Ingenting..

Sovgott :)

Grabben, du är ruggigt bra!

Küsse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback